Werkt het slot van uw voor- of achterdeur niet meer goed? Bent u uw sleutel kwijt óf heeft u zichzelf buitengesloten? Lees hieronder waar u terecht kan!
Als de sleutel afbreekt dan is dat voor uw eigen rekening. Voorkom kosten en laat het ons zo snel mogelijk weten als uw slot niet goed werkt.
Onze onderhoudsmedewerker komt dan bij u langs om het op te lossen. Maak hiervoor een reparatieverzoek aan via:
Waardwonen heeft geen reservesleutel van uw woning. Zorg zelf dus dat bijvoorbeeld een fijne buur of bekende een reservesleutel heeft van uw woning.
U kunt ook contact opnemen met een slotenmaker. De kosten verschillen nogal per slotenmaker, vraag dus vooraf naar de prijs. Goed om te weten: de kosten hiervoor betaalt u zelf.
Met uw reservesleutel kunt u zelf bij een sleutelmaker (b.v. schoenmaker of bouwmarkt) een sleutel laten bijmaken. De kosten hiervan zijn voor uzelf.
Denkt u dat de sleutels gestolen zijn? Doe hier dan altijd aangifte van én vervang eventueel de sloten (ook deze kosten zijn voor uzelf).
Heeft u een gecertificeerde sleutel*, een druppel of afstandsbediening en wilt u er één extra? Dan kunt u deze via ons (bij)bestellen. Dit kan via:
* Gecertificeerde sleutel: is vaak de sleutel van de centrale toegang van een appartementencomplex en is voorzien van een ingegraveerd sleutelnummer. Deze is niet door u zelf bij te bestellen.
Goed om te weten: de borg voor een (extra) gecertificeerde sleutel, druppel of afstandsbediening is € 35,-. Deze borg krijgt u terug na het inleveren van de (extra) gecertificeerde sleutel, druppel of afstandsbediening.