Werkt het slot van uw voor- of achterdeur niet meer goed? Bent u uw sleutel kwijt óf heeft u zichzelf buitengesloten? Lees hieronder waar u terecht kan!
Voorkom kosten en laat het ons zo snel mogelijk weten als uw slot niet goed werkt.
Onze onderhoudsmedewerker komt dan bij u langs om het op te lossen. Maak hiervoor een reparatieverzoek aan via:
Waardwonen heeft geen reservesleutel van uw woning. Zorg zelf dus dat bijvoorbeeld een fijne buur of bekende een reservesleutel heeft van uw woning. U kunt hiervoor zelf een sleutel laten maken bij bijvoorbeeld de bouwmarkt of schoenmaker.
Waardwonen opent één keer per kalenderjaar voor u uw voordeur. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Dan betaalt u voor iedere volgende keer € 254,10. U betaalt daarnaast ook eventuele vervolgschade.
U kunt ook contact opnemen met een slotenmaker. De kosten verschillen nogal per slotenmaker, vraag dus vooraf naar de prijs. Goed om te weten: de kosten hiervoor betaalt u zelf.
Heeft u een gecertificeerde sleutel*, een druppel of afstandsbediening en wilt u er één extra? Dan kunt u deze via ons (bij)bestellen. Dit kan via:
* Gecertificeerde sleutel: is vaak de sleutel van de centrale toegang van een appartementencomplex en is voorzien van een ingegraveerd sleutelnummer. Deze is niet door u zelf bij te bestellen.
Goed om te weten: de borg voor een (extra) gecertificeerde sleutel, druppel of afstandsbediening is € 35,-. Deze borg krijgt u terug na het inleveren van de (extra) gecertificeerde sleutel, druppel of afstandsbediening.