Niet tevreden?

We doen ons best voor iedere (toekomstige) huurder. Toch kan er soms iets gebeuren waar u het niet mee eens bent of wat u niet prettig vindt. Laat het ons weten. We lossen het graag samen op.  

We lossen het graag samen op

Niet tevreden?

We doen ons best voor iedere (toekomstige) huurder. Toch kan er soms iets gebeuren waar u het niet mee eens bent of wat u niet prettig vindt. Laat het ons weten. U kunt hiervoor het klachtenformulier gebruiken. U krijgt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging van uw klacht.  

Samen op zoek naar een oplossing

We nemen klachten altijd serieus. We gaan graag samen met u op zoek naar een oplossing.   

Wij sturen uw klacht door naar de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende. Zij bespreken hoe we uw klacht samen met u kunnen oplossen. U krijgt binnen 10 werkdagen bericht van ons.   

Komen we er samen niet uit?

Dan kunt u uw klacht aan de onafhankelijke klachtencommissie sturen. Dit kan alleen als u eerst ons de kans heeft gegeven uw klacht op te lossen.   

De klachtencommissie behandelt geen klachten over:  

  • De hoogte van de huur.  
  • Het onderhoud van uw huis.  
  • Klachten over regels van de overheid. 

Meer informatie leest u op de website van  de klachtencommissie. 

Neem contact op als het invullen niet lukt

Vul het klachtenformulier in

Klachtenformulier

Naam(Vereist)
Adres(Vereist)
Hoe kunnen wij contact met u opnemen?(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 50 MB.
Waardwonen verwerkt uw persoonsgegevens conform de eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Met het opgeven van uw persoonlijke gegevens verleent u ons toestemming om deze persoonlijke gegevens te verwerken.

Is er iets anders?

Reparatieverzoek

Is er iets kapot?

Overlast van uw buren?

Heeft u last van de buren? Wat vervelend.

Niet eens met de huurverhoging?

Lees hoe u bezwaar kan maken.