Voor sommige storingen en reparaties kunt u zelf bellen met het bedrijf dat het oplost.
Voor sommige storingen en reparaties kunt u zelf bellen met het bedrijf dat het oplost.
Let op: Betaalt u maandelijks voor de glasverzekering via de servicekosten? En hoort het glas standaard bij de woning? Dan valt de reparatie onder de verzekering en betaalt u niets.
Let op: Betaalt u maandelijks voor de Klein Onderhoud service? Dan hoeft u voor het ontstoppen niets te betalen. Is het riool verstopt door onjuist gebruik? Dan moet u de ontstopping wel zelf betalen. Óók als u betaalt voor Klein Onderhoud.
Soms is bijvullen of ontluchten de oplossing. Lees op de pagina cv-ketel bijvullen hoe u dat doet.
Geef uw reparatieverzoek door aan de Klantenservice. Dit kan via ons klantportaal mijn.waardwonen.nl (u hoeft hiervoor niet in te loggen) of bel (026) 326 30 50. U kunt ook een mail sturen naar info@waardwonen.nl.
Geef online uw reparatieverzoek doorHelaas staan onze medewerkers en bedrijven die wij daarvoor inhuren soms voor een dichte deur. Maakt u een afspraak met ons? Zorg dat u (of bijvoorbeeld een familielid) dan thuis is om de deur open te doen. Zo bent u snel geholpen én kunnen wij zoveel mogelijk mensen helpen.
Is er iets tussengekomen? Laat het ons dan ruim van te voren weten via (026) 326 30 50, dan plannen we samen een nieuwe afspraak.
Is er bijvoorbeeld een gaslekkage, gesprongen leiding of ernstige daklekkage? Belt u dan naar (026) 326 30 50. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Ook in het weekend en op feestdagen.
De Klein onderhoud service maakt het u makkelijk!
In en rondom uw woning is allerlei onderhoud nodig. Wie doet wat?
We leggen u stap voor stap uit hoe u dat doet.