Voor sommige storingen en reparaties kunt u zelf bellen met het bedrijf dat het oplost.
Voor sommige storingen en reparaties kunt u zelf bellen met het bedrijf dat het oplost.
Let op: Betaalt u maandelijks voor de glasverzekering via de servicekosten? En hoort het glas standaard bij de woning? Dan valt de reparatie onder de verzekering en betaalt u niets.
Let op: Betaalt u maandelijks voor de Klein Onderhoud service? Dan hoeft u voor het ontstoppen niets te betalen. Is het riool verstopt door onjuist gebruik? Dan moet u de ontstopping wel zelf betalen. Óók als u betaalt voor Klein Onderhoud.
Soms is bijvullen of ontluchten de oplossing. Lees op de pagina cv-ketel bijvullen hoe u dat doet.
Geef uw reparatieverzoek door aan de Klantenservice. Dit kan via ons klantportaal mijn.waardwonen.nl (u hoeft hiervoor niet in te loggen) of bel (026) 326 30 50. U kunt ook een mail sturen naar info@waardwonen.nl.
Geef online uw reparatieverzoek doorIs er bijvoorbeeld een gaslekkage, gesprongen leiding of ernstige daklekkage? Belt u dan naar (026) 326 30 50. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Ook in het weekend en op feestdagen.