Voor sommige storingen en reparaties kunt u zelf bellen met het bedrijf dat het oplost.
Voor sommige storingen en reparaties kunt u zelf bellen met het bedrijf dat het oplost.
Let op: Betaalt u maandelijks voor de glasverzekering via de servicekosten? En hoort het glas standaard bij de woning? Dan valt de reparatie onder de verzekering en betaalt u niets.
Let op: Betaalt u maandelijks voor de Klein Onderhoud service? Dan hoeft u voor het ontstoppen niets te betalen. Is het riool verstopt door onjuist gebruik? Dan moet u de ontstopping wel zelf betalen. Óók als u betaalt voor Klein Onderhoud.
Geef uw reparatieverzoek door aan de Klantenservice. Bel hiervoor (026) 326 30 50 of stuur een mail sturen naar info@waardwonen.nl.
Helaas kunt u het vanwege technische redenen op dit moment niet via mijn.waardwonen.nl doorgeven.
Is er bijvoorbeeld een gaslekkage, gesprongen leiding of ernstige daklekkage? Belt u dan naar (026) 326 30 50. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Ook in het weekend en op feestdagen.
In en rondom uw woning is allerlei onderhoud nodig. Wie doet wat?
U woont het liefst in een woning die helemaal naar uw smaak is ingericht. Wij werken daar graag aan mee.