Iets laten repareren

Gaat er iets kapot? De reparatie is zo geregeld.

Laat het ons weten

Iets laten repareren

Als u de woning krijgt zorgen wij ervoor dat de woning in een goede technische staat is. Maar er kunnen natuurlijk door slijtage dingen kapot gaan. Wij helpen u graag bij de reparatie.

Wie kunt u rechtstreeks bellen?

Voor sommige storingen en reparaties kunt u zelf bellen met het bedrijf dat het oplost.

Glasschade
  • Millingen aan de Rijn
    Van Haren
    (0481) 43 28 08
  • Lingewaard
    Jeurissen Schilderwerken BV
    (06) 13 21 53 11

Let op: Betaalt u maandelijks voor de glasverzekering via de servicekosten? En hoort het glas standaard bij de woning? Dan valt de reparatie onder de verzekering en betaalt u niets.

Rioolverstopping
  • Millingen aan de Rijn
    Mart van de Berg
    (0481) 43 22 00
  • Lingewaard
    Van Dalen B.V.
    (06) 51 51 86 82

Let op: Betaalt u maandelijks voor de Klein Onderhoud service? Dan hoeft u voor het ontstoppen niets te betalen. Is het riool verstopt door onjuist gebruik? Dan moet u de ontstopping wel zelf betalen. Óók als u betaalt voor Klein Onderhoud.

Lift
  • KONE
    (0900) 225 55 66
Centrale verwarming/warm water of ventilatie
  • Feenstra Service
    (088) 845 50 00

Kan de reparatie even wachten?

Via mijn.waardwonen.nl kunt u snel een eenvoudig online een afspraak voor de reparatie inplannen. Helaas is dit om technische redenen nu even niet mogelijk.

U kunt bellen met de Klantenservice via (026) 326 30 50 of een mail sturen naar info@waardwonen.nl.

Spoed reparaties

Is er bijvoorbeeld een gaslekkage, gesprongen leiding of ernstige daklekkage? Belt u dan naar (026) 326 30 50. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Ook in het weekend en op feestdagen.