Klachten

Wij proberen u altijd in alle redelijkheid zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan een keer gebeuren dat wij hier niet in slagen en dat u niet tevreden bent over onze producten of diensten. U kunt uw klacht dan schriftelijk indienen bij Waardwonen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Als eerste komt u met uw klacht naar ons toe. Wij streven ernaar u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn en betreuren het als u niet tevreden bent over onze diensten. Wij proberen dan uw klacht zorgvuldig af te handelen en samen met u tot een oplossing te komen. Bent u over de oplossing niet tevreden? Leg dan uw klacht schriftelijk voor aan de Klachtencommissie Woningcorporaties.

De Klachtencommissie Woningcorporaties onderzoekt de zaak, hoort de betrokkenen en/of raadpleegt deskundigen. Vervolgens brengt deze commissie een bindend advies uit.

De door Waardwonen ontvangen brieven voor de Klachtencommissie worden doorgestuurd indien het daadwerkelijk een klacht voor de Klachtencommissie is. U kunt de brochure Klachtencommissie Woningcorporaties en Reglement Klachtencommissie Woningcorporaties hier downloaden.

Of stuur uw klacht rechtstreeks naar:

Secretariaat Klachtencommissie Woningcorporaties
Postbus 31070
6503 CB  Nijmegen