Onze maatregelen vanwege het Coronavirus

Vanwege het Coronavirus nemen we voor uw en onze veiligheid maatregelen om de verspreiding van het virus te beperken. Zo beschermen we kwetsbare mensen en voorkomen we dat we ons zorgstelsel onnodig belasten. We houden ons aan de richtlijnen van het RIVM, de GGD en het kabinet. En  we vragen ook u hier rekening mee te houden zodat we samen de kans op besmetting verkleinen.

In het kort

  • We zijn telefonisch bereikbaar via T 026 – 326 30 50. Tussen 9.00 en 16.00 uur kunt u hier terecht met al uw vragen. Buiten deze tijden is ons telefoonnummer alleen bereikbaar voor calamiteiten. Wij schakelen u dan automatisch door naar onze meldkamer. U kunt uw vraag ook stellen via info@waardwonen.nl of via het contactformulier op deze website.
  • Ons kantoor in Huissen is open voor inloop van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur. Buiten deze tijden zijn we alleen open op afspraak. U kunt ons natuurlijk wel bellen of mailen. We zijn er voor u!
  • Elke dag legen we de brievenbus bij ons kantoor en verwerken we deze post. Bij voorkeur ontvangen wij de post digitaal via info@waardwonen.nl.

Meer informatie leest u via: Corona – veel gestelde vragen door huurders.