Onze maatregelen vanwege het Corovirus

Vanwege het Coronavirus nemen we voor uw en onze veiligheid maatregelen om de verspreiding van het virus te beperken. Zo beschermen we kwetsbare mensen en voorkomen we dat we ons zorgstelsel onnodig belasten. We houden ons aan de richtlijnen van het RIVM, de GGD en het kabinet. En  we vragen u hier rekening mee te houden zodat we samen de kans op besmetting te verkleinen.

De laatste update is naar aanleiding van de persconferentie op 14 december. Helaas betekent de harde lockdown dat we onze maatregelen weer moeten aanscherpen tot ten minste 9 februari.

In het kort

  • We zijn telefonisch bereikbaar via T 026 – 326 30 50. Tijdens kantoortijden (8.30 tot 17.00 uur) kunt u hier terecht met al uw vragen. Buiten kantoortijden is ons telefoonnummer alleen bereikbaar voor calamiteiten. Wij schakelen u dan automatisch door naar onze meldkamer. U kunt uw vraag ook stellen via info@waardwonen.nl of via het contactformulier op deze website.
  • Onze kantoren zijn gesloten. Maar u kunt ons natuurlijk wel bellen of mailen. We zijn er voor u!
  • Elke dag legen we de brievenbus bij ons kantoor in en verwerken we deze post. Bij voorkeur ontvangen wij de post digitaal via info@waardwonen.nl.
  • Afspraken die zijn afgezegd, worden opnieuw ingepland. Hierover wordt u door ons benaderd, u hoeft hiervoor niet zelf contact met ons op te nemen.

Meer informatie leest u via: Corona – veelgestelde vragen door door huurders.