Hoe verder met onderzoek naar huurderstevredenheid na datalek?

Nieuws

Wij meten onze huurderstevredenheid het hele jaar door. Dit doet onderzoeksbureau USP voor ons. Zij benaderen vertrokken huurders en huurders die iets lieten repareren. Zoals u misschien al heeft gelezen op onze website hebben zij te maken gehad met een datalek. Dit datalek is inmiddels opgelost.

Vanwege de situatie is USP even gestopt met het onderzoek onder huurders. Inmiddels zijn zij weer begonnen en hebben zij hierover op 13 juni een mail aan huurders gestuurd. Daarbij is extra aandacht voor de veiligheid.

Wat doet USP vanaf nu anders?

  • Ze verzamelen minder persoonsgegevens
  • Ze anonimiseren de gegevens binnen 8 weken
  • Is het onderzoek afgerond? Dan verwijderen ze de persoonsgegevens na 3 maanden (was 6 maanden)

Hoe weet u zeker dat het USP is als u een e-mail of telefoontje krijgt?

Wilt u niet benaderd worden door USP? Of wilt u dat zij uw gegevens verwijderen? Mail dat dan naar waardwonen@usp-onderzoek.nl.

Heeft u nog vragen?

Heeft u nog vragen over het huurdersonderzoek of twijfelt u of u wel met USP te maken heeft? Neem dan contact op met onze klantenservice via (026) 326 30 50. Zij helpen u graag verder.


Lees meer in ons eerder nieuwsbericht Wees alert op spam, phishing mails en telefoontjes vanwege datalek