Reparatieverzoeken

Bij de oplevering van uw woning zorgen wij ervoor dat de woning in een goede technische staat verkeert. Maar het kan altijd gebeuren dat na verloop van tijd iets gerepareerd moet worden als gevolg van slijtage.

Wat kan ik zelf online regelen?

U kunt snel en eenvoudig via mijn.waardwonen.nl onderstaande zaken regelen:

  • Uw huur betalen via Ideal
  • Uw gegevens wijzigen
  • Een vraag stellen
  • (Vanwege corona is het tijdelijk niet mogelijk om zelf een reparatieverzoek in te plannen.

U heeft voor mijn.waardwonen.nl eerder registratiegegevens ontvangen waarmee u zich kunt aanmelden. Bent u deze gegevens kwijt? Neem dan contact met ons op. Dan zorgen wij dat u ze opnieuw ontvangt.

Een reparatieverzoek melden

Normaal gesproken kunt een zelf een reparatieverzoek indienen via mijn.waardwonen.nl, maar dat is in deze coronatijd helaas niet mogelijk. U kunt natuurlijk wel contact met ons opnemen via 026-326 30 50. Voor spoedeisende zaken zijn we ook buiten kantoortijden telefonisch bereikbaar op dit nummer. Daarnaast kunt u voor enkele zaken direct contact opnemen met de leverancier. Dat scheelt u een telefoontje naar Waardwonen:

Problemen met de centrale verwarming/warm water of mechanische ventilatie

  • Feenstra Verwarming b.v.
    T 088-8455000

Verstopping van riolering en afvoer (als u deelneemt aan Klein Onderhoud)

  • Millingen aan de Rijn
    Mart van de Berg
    T 0481-432200
  • Lingewaard 
    Van Dalen
    T 06-51518682

Glasschade (mits de glasverzekering via Waardwonen loopt)

  • Millingen aan de Rijn
    Van Haren
    T 0481-432808
  • Lingewaard
    Jeurissen
    06-13215311

Liftstoring
In de lift vindt u het nummer dat u kunt bellen bij een liftstoring.