Reparatieverzoeken

Bij de oplevering van uw woning zorgen wij ervoor dat de woning in een goede technische staat verkeert. Maar het kan altijd gebeuren dat na verloop van tijd iets gerepareerd moet worden als gevolg van slijtage. Reparatieverzoeken kunt u melden en inplannen via Mijn Waardwonen. Telefonisch uw reparatieverzoek melden kan via de reparatielijn 026 – 326 30 50, keuze 1. Onze medewerkers maken in overleg met u een afspraak voor de reparatie. Het kan zijn dat een inspectie vooraf noodzakelijk is.

Spoedeisende reparaties

De reparatieverzoekenlijn is bij dringende zaken, die niet tot de eerstvolgende werkdag uitgesteld kunnen worden, ook na 17.00 uur, in het weekend en tijdens feestdagen bereikbaar. U wordt dan automatisch doorgeschakeld naar het bedrijf dat spoedeisende reparaties buiten kantoortijden uitvoert. De reparatieverzoekenlijn is bereikbaar via telefoonnummer 026 -326 30 50, keuze 1.

Online reparatieverzoek melden

Uw reparatieverzoek (niet voor dringende gevallen!) kunt u melden via Mijn Waardwonen. Hier kunt u ook direct zelf een afspraak voor de reparatie.

Uw reparatieverzoek wordt behandeld door de afdeling Vastgoed & Ontwikkeling. Afhankelijk van de aard van uw verzoek sturen wij direct een monteur of wordt er eerst een inspectie uitgevoerd door een opzichter. Wij verzoeken u vriendelijk aan te geven op welk dagdeel de monteur of opzichter langs kan komen. Indien de aangegeven voorkeur niet haalbaar is, nemen wij contact met u op voor het maken van een nieuwe afspraak.

Overige reparatieverzoeken

Lift

  • Alle storingen aan de liftinstallatie kunt u rechtstreeks via het telefoonnummer dat in de lift vermeld staat doorgeven.

Centrale verwarming

Storingen aan de cv-installatie kunt u rechtstreeks melden bij Feenstra Service via telefoonnummer 088 – 84 55 000.

Rioolverstoppingen*

U kunt bij verstoppingen rechtstreeks contact opnemen met het ontstoppingsbedrijf:

  • Woont u in Huissen, Bemmel, Angeren, Doornenburg of Haalderen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met Van Dalen B.V., via telefoonnummer 06 – 51 51 86 82.
  • Woont u in Millingen aan de Rijn, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met Onstoppingsbedrijf Mart van den Berg, via telefoonnummer 0481 – 43 22 00.

NB: indien een verstopte riolering het gevolg is van eigen nalatigheid of oneigenlijk gebruik, dan zijn de kosten voor uw rekening.

Glasschade**

  • Woont u in de gemeente Lingewaard, dan meldt u glasschade rechtstreeks bij Jeurissen Schilderwerken BV., via telefoonnummer 06 – 13 21 53 11.
  • Woont u in de gemeente Millingen aan de Rijn, dan meldt u glasschade rechtstreeks bij Van Haren Schilders, via telefoonnummer 0481 – 43 28 08 of 06 – 53 93 84 77.

Voorwaarden
* Alleen voor bewoners die vanuit de servicekosten betalen voor het klein onderhoud.
** Alleen voor bewoners die vanuit de servicekosten betalen voor de glasverzekering