Hulp bij inloggen

Om in te kunnen loggen op Mijn Waardwonen, ontvangt u van ons een brief met een naam en registratienummer. Deze gegevens gebruikt u om te kunnen registeren. U kunt niet inloggen met uw oude inloggegevens. Hieronder vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden over het registeren en inloggen. Komt u er niet uit, dan kunt u onderstaand formulier invullen. Wij zorgen voor een snelle reactie.

Ik kan niet inloggen met mijn naam en registratienummer
Om in te kunnen loggen, moet u zich eerst registeren. Heeft u hiervoor op de oranje knop registeren geklikt?

Ik gebruik mijn oude inloggegevens van Mijn Waardwonen, maar kan niet inloggen.
De oude inloggegevens werken niet meer. Iedereen moet zich eerst met behulp van onze brief registeren.

Ik krijg de melding dat mijn gegevens niet bekend zijn
Het is belangrijk om de naam en het registratienummer precies zo in te vullen als in de brief staat. De kleine letter L en de hoofdletter i en 1 lijken op elkaar. In het registratienummer zitten echter alleen kleine letters en cijfers. Probeert u op de plek waar u nu een 1 invoert is een kleine letter L. In veel gevallen is het dan opgelost.

Ik heb geen brief ontvangen.
We hebben alle huurders een brief gestuurd. Mocht u geen brief hebben ontvangen of bent u de gegevens kwijt, neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.

Is Mijn Waardwonen veilig?
Ja Mijn Waardwonen staat in een veilige ‘https’ omgeving.

Waar moet ik registreren?
Ga naar Mijn Waardwonen en klik op registeren.

Heeft u een andere vraag? Download de uitgebreide instructie of vul onderstaand formulier in.