Huisregels

Dagelijks ontvangen wij huurders en woningzoekenden of komen medewerkers van Waardwonen bij u thuis. Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen. Soms hebben wij wat meer tijd nodig om een vraag te beantwoorden of een probleem uit te zoeken. En is sommige gevallen bent u zelf verantwoordelijk en moet u zelf een oplossing zoeken.

Wij willen u graag helpen in een rustige en prettige sfeer. Een sfeer waar u zich thuis voelt! Daarom hebben wij een aantal Huisregels opgesteld. De regels gelden uiteraard ook voor klantcontacten buiten onze locatie. In de huisregels staat beschreven wat eigenlijk heel normaal: dat we elkaar met respect behandelen. Naast de huisregels voor klanten hebben wij zelf ook gedragsregels die gelden voor onze medewerkers. Want bij Waardwonen staat de huurder centraal!

Wij verzoeken u rekening te houden met onze huisregels. Deze regels gelden bij uw bezoek aan een van onze kantoren maar ook als onze medewerkers bij u op bezoek komen.