Winnaars VVV-bon klanttevredenheidsonderzoek bekend

Met de herinrichting van onze Klantenservice in februari 2019 willen we onze klanten (huurders, woningzoekenden en samenwerkingspartners) sneller, beter en vooral persoonlijker van dienst zijn. Maar lukt dat ook? Om dat te toetsen doen we doorlopend onderzoek naar de klanttevredenheid van onze Klantenservice. We vragen mensen die contact hebben gehad met onze Klantenservice – en hun emailadres achterlaten – of ze anoniem een enquête willen invullen over de service die ze hebben ontvangen. Met de antwoorden kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren. Mensen die deelnemen aan het onderzoek maken kans op een VVV-bon ter waarde van € 25. We hebben onlangs de winnaars van 2019 geloot. Eén van de winnaars is mevrouw Van der Kamp uit Huissen. Ze nam gisteren de bon in ontvangst: “Wat leuk dat ik deze bon gewonnen heb. Ik vind trouwens dat ik altijd netjes behandeld wordt door de medewerkers van de Klantenservice en andere medewerkers van Waardwonen. Ik voel me altijd serieus genomen.”

De resultaten van het onderzoek in 2019 worden eind januari bekend. In 2020 gaan we door met dit onderzoek. Overigens staan we altijd open voor feedback. Dus heeft u een compliment of een verbetertip? We horen het graag! U kunt een mail sturen naar klantenservice@waardwonen.nl.